Balík Komplet je moderní předplacená balíková služba, která vám poskytne vše potřebné pro odeslání zásilky.

Balík Komplet lze poslat vstupem do aplikace, opište kód ze zakoupeného balíku a vyplňte podací data. Vyberte si vyzvednutí z vaší adresy nebo vypište údaje pro podání na poště, kde už pak nebudete potřebovat podací lístek a balík jen odevzdáte u přepážky. V krajských městech navíc zvolíte dopolední či odpolední doručení.

Balík Komplet ve zkratce

Balík Komplet je moderní předplacená balíková služba, která vám poskytne vše potřebné pro odeslání zásilky. V ceně služby je zahrnuto poštovné, praktický obal s fixační vložkou k uchycení předmětů uvnitř krabice, vyzvednutí zásilky u vás doma nebo v kanceláři a její doručení kamkoli v ČR do druhého dne. Zásilka je také pojištěna.

  • Za jednu cenu vše od zabalení až po doručení
  • Praktický obal s chytrým řešením pro fixaci obsahu
  • Podání v online aplikaci  bez vypisování podacích lístků
  • Odvoz z domova nebo přednostní podání zásilky na vybraných poštách
  • Doručení obvykle následující pracovní den
  • Odeslání čehokoli, co se do obalu vejde až do hmotnosti 7 kg
  • Pojištění do 50.000 Kč

Kde Balík Komplet pořídíte?

Balík Komplet můžete zakoupit v prodejnách PostShop na poštách. Zároveň je možné Balík Komplet objednat ve webové aplikaci při objednávání Odvozu.  Takto objednané obaly vám doručovatel doveze v rámci Odvozu vaší zásilky.

Jak to funguje?

  • Praktický obal Balíku Komplet velmi snadno složíte a obsah zásilky bezpečně upevníte díky fixační vložce. Sejmete ochranný proužek lepicí pásky a zásilku spolehlivě uzavřete.
  • Podací data k zásilce vyplníte pohodlně v online aplikaci. Není potřeba vypisovat ani tisknout podací lístek.  Při podání zásilky můžete pro adresáta v krajském městě vybrat doplňkovou službu časového pásma doručení mezi 8-14 hod. nebo mezi 13-19 hod.
  • Vaši zásilku vyzvedneme na libovolné adrese v České republice nebo přednostně odbavíme na pobočce. Na vybraných pobočkách při osobním podání stačí stisknout tlačítko Balík Komplet-odeslání na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
  • Zásilku doručíme následující pracovní den na jakoukoli adresu v ČR. Průběh doručení můžete sledovat v aplikaci Sledování zásilek Track&Trace.
  • Pokud chcete, abychom adresáta o příchodu balíku předem elektronicky informovali, předejte nám na něj kontaktní údaje – mobilní telefon nebo e-mail.
  • Ve všední dny doručujeme mezi 8:00-16:00 hodinou. V lokalitách krajských měst doručujeme v časových pásmech 8-14 hod a 13 -19hod. Před doručením balíku zašleme SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení. Datum a čas doručení si adresát přizpůsobit v aplikaci Změna doručení online.
  • Pokud adresáta nezastihneme na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík uložíme na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku zašleme rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky adresát také nalezne ve své poštovní schránce.
  • V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení.  Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.

Praktické tipy

Chcete, aby byl adresát balíku o jeho příchodu předem informován?
Abychom mohli adresáta elektronicky informovat, je nutné, aby odesílatel balíku uvedl správné kontaktní údaje. Adresáta pak můžeme zkontaktovat SMS nebo e-mailem a zvýšit tak pravděpodobnost, že mu balík doručíme hned na první pokus.

Nezastihli jsme vás? Můžeme přijít znovu!
Pokud vás nezastihneme, může se s námi dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který vám bude lépe vyhovovat.

Mějte přehled o cestě vašeho balíku!
Využijte službu Sledování zásilek Track&Trace na internetových stránkách České pošty. Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání. Vy máte stejnou možnost!

Nezastihli jsme vašeho adresáta, protože byl na dovolené?
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní nebo jako odesílatel můžete sám prodloužením úložní doby na 15 dní zvýšit pravděpodobnost, že si adresát balík vyzvedne.

Detailní parametry služby

Parametr Popis
Doporučená maximální hmotnost do 7 kg
Vnitřní rozměry 355 x 230 x 140 mm
Podání prostřednictvím aplikace Odvozy nebo na jakékoliv poště
Dodání následující pracovní den po podání
Sledování zásilky prostřednictvím aplikace Track&Trace na webu nebo v Mobilní aplikaci PostaOnline.cz
Odpovědnost za zásilku do výše 50 000 Kč
Způsob úhrady ceny předplacená služba
Cena 149 Kč

Odesílatel může zvolit doplňkové služby, které jsou zahrnuty v ceně:

  • Elektronické oznámení odesílateli – odesílatel je informován o dodání zásilky příjemci, ev. i další skutečnosti týkající se dodání zásilky, případně i o vrácení nevyzvednuté zásilky zpět odesílateli.
  • Elektronické oznámení adresátovi – v případě, že odesílatel uvede kontaktní údaje adresáta, Česká pošta zašle na uvedený kontakt krátkou textovou zprávu nebo elektronickou zprávu o stavu zásilky jako např. podání zásilky nebo termínu pokusu o doručení.
  • Časová pásma pro doručení – v případě, že zásilka směřuje do krajského města, může odesílatel požádat o doručení zásilky adresátovi ve vybraném časovém pásmu mezi 8-14hod nebo mezi 13-19hod.

Reklamace zásilky

V Balíku Komplet můžete odeslat vše, co se do něj vejde. S ohledem na nosnost kartonového obalu ovšem doporučujeme neodesílat v něm obsah těžší než 7 kg. Pokud dojde u zásilky těžší 7 kg k poškození z důvodu, že obal nevydržel, Česká pošta za tuto škodu neodpovídá. Pokud adresát po převzetí zásilky do 7 kg dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.